قیمت سرامیک سایز 120در60

۳ بازديد

قیمت سرامیک سایز 120در60

قیمت سرامیک سایز 120در60 : کارخانجات و گروه های تولیدی کاشی و سرامیک در کشور، اغلب محصولات خود را در سایز های مختلف و با کاربردهای متفاوتی تولید می کنند. فروشگاه اینترنتی بهیار سرام با فراهم آوردن تنوع بالایی از کاشی و سرامیک در طرح ها و اندازه های مختلف و از برندهای مطرح و خوشنام سعی دارد برای تمامی سلیقه ها، محصولاتی برای ارائه داشته باشد. یکی از سایزهای مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان و طراحان سایز 60x120 می باشد که فروشگاه اینترنتی بهیار سرام تنوع بالایی از محصولات را در این سایز در سبد کالایی خود قرار داده است.

 

برای مشاهده قیمت انواع سرامیک کلیک کنید

کاربرد کاشی در سایز 60x120

کاشی و سرامیک در سایز 60x120 در قسمت های مختلفی از بنای ساختمان کاربرد دارد که از جمله می توان به دیوار سالن، دیوار آشپزخانه، دیوار سرویس بهداشتی، دیوار حیاط، دیوار راه پله و همچنین کف حیاط و پارکینگ، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف سالن پذیرایی و غیره را نام برد. برای استفاده از طرح ها و سایزهای مختلف کاشی و سرامیک توجه به سبک معماری محل نصب کاشی و سرامیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که وجود هماهنگی در المان های موجود در طراحی فضا می تواند دکوراسیونی چشم نواز و زیبا ایجاد کند.

قیمت کاشی سایز 60x120

برای اطلاع از قیمت کاشی در سایز 60x120 می توانید به دسته بندی خاص هر سایز کاشی و سرامیک مراجعه کنید و پس از مطالعه و بررسی مشخصات محصول مورد نظر خود از جمله تولیدکننده، مدل، ابعاد، نوع جنس، نوع لعاب، نوع برش، نوع سطح کار، قیمت محصول و غیره، سفارش خود را ثبت نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب بهیارسرام ارتباط برقرار نمایید.

قیمت سرامیک

قیمت سرامیک در بازار متنوع است و در راس آن شرکت قوی دکوری ما نیز در این موضوع سر آمد شده است و همچنین به رقبا و دوستان خودمان اشاره میکنیم که به هیچ عنوان از سایت کپی بردای محتوا نداشته باشند و چنانچه که مایل باشند حتما به صورت درخواست به دفتر مرکزی این قیمت سرامیک پرسلان موضوع را انجام دهند در غیر اینصورت مصداق جرایم رایانه ای است.

خرید سرامیک

سرامیک کف پذیرایی دارای ابعاد مختلفی است اگر که فضای پروژه وسیع است حتما از سرامیکهای ابعاد بزرگتر انتخاب کنید، به جهت اینکه نمای یک تیکه زیبایی را برای شما به ارمغان می اورد، قبلا اینگونه بود که برای هر فضایی همان سرامیکهای 60 در 60 را میزنند، اما دیگر با توجه به اینکه 60 در 60 دارد و 40 در 80 دارد و 40 در 120 نیز و در انتها هم 60 در 180 هم موجود است که میتوانیم این ابعاد را تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد.

سرامیک های درجه ی یک چه مشخصه ای دارند؟

این نکته را باید یادآور شد که از روی ظاهر نمیتوان به درجه بندی کاشی و سرامیک آگاه شد و باید از محصولاتی که دارای استاندارد و کاتالوگ معتبر دارند استفاده نمایید. مشخصات کاشی و سرامیک در جه ی یک در کاتالوگ عبارتند از :

  • پرسلان بودن سرامیک
  • میزان جذب رطوبت است کمتر از 0.5 درصد است.
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر انبساط حرارتی – رطوبتی
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر شوینده های خانگی و نمک های استخری
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر یخ زدگی

عوامل مؤثر بر قیمت نصب کاشی و سرامیک

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، قیمت نصب کاشی و سرامیک ثابت نیست. محاسبه هزینه نصب کاشی و سرامیک مانند بسیاری از خدمات ساختمانی پیچیدگی‌های خاصی دارد و عوامل متعددی در آن دخیل است. متخصصان نصب کاشی و سرامیک معمولاً پیش از اعلام قیمت، برای برآورد میزان سختی کار و زمان مورد نیاز، مساحت و موقعیت فضا، وضعیت و میزان نیاز به آماده‌سازی سطوح و اندازه کاشی و سرامیک را بررسی کرده و براساس آن، درباره شیوه انجام کار و قیمت نهایی تصمیم می‌گیرند.

روش های مراقبتی از سرامیک کف:

  • مواد ریخته شده روی سطح سرامیک کف را باید به سرعت پاک کنیم.
  • به طور دوره ای و یا هفتگی باید زباله های سطح سرامیک را جارو کنیم.
  • از مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن سطح سرامیک استفاده کنیم
  • برای اینکه از سرامیک ها نفوذ آب به دیوار را نداشته باشیم باید از درز گیر های نانو و یا پودری استفاده کنیم .

انواع مختلف کاشی و سرامیک کف :

کاشی و سرامیک کف در انواع مختلفی به فروش میرند موارد زیر جزو شاخص ترین کاشی و سرامیک کف در بازار هستند.

  • سرامیک کف پذیرایی
  • سرامیک کف آشپز خانه
  • سرامیک کف سرویس بهداشتی
  • سرامیک کف حیاط

سرامیک کف و انواع آن

کاشی سرامیک کف ، یکی از کفپوش‌هایی است که با داشتن تنوع بالا و طرح و الگوهای زیبای خود، در طرح دکوراسیون منزل بسیار محبوب شده است. مزیت دیگری که نصب کاشی سرامیک را تبدیل به یک گزینه عالی کرده است، این است که شما می‌توانید از سرامیک کف در قسمت‌های مختلف خانه خود، مثلا سرامیک آشپزخانه ، سرامیک کف حمام و دستشویی ، سرامیک کف سالن پذیرایی و حتی فضاهای خارجی مانند سرامیک کف پارکینگ استفاده کنید.

سرامیک کف

همواره در معرض سایش، ضربه و فشار قرار دارد. بنابراین بایستی دارای استحکام مناسب، مقاومت بالا و جذب آب پایین باشند. همچنین ضخامت آن‌ها نیز از ضخامت انواع کاشی دیواری بیشتر است. تاثیر رنگ و سایز در این نوع سرامیک‌ها برای محیط شما بسیار موثر هستند و حتی مات و براق قیمت سرامیک نما یا حتی پولیش محصولات سرامیک بسته به نوع کاربری شما در محیط تاثیرگذار خواهد بود.

خرید سرامیک

برای خرید سرامیک در نظر داشته باشید که سرامیک کف براق، بازتاب و جلوه نور بسیار خوبی در دکوراسیون خانه دارد و باعث می‌شود که تا دکوراسیون شما لوکس‌تر به نظر برسد. اگر فضای خالی خانه شما زیاد است، نصب سرامیک کف، چشم انداز زیبایی به محیط شما خواهد بخشید. در عین حال، سرامیک کف مات بازتاب و جلوه نوری کمتری دارد و کثیفی و لکه را کمتر نشان خواهد داد. سرامیک مات در دکوراسیون سبک مینیمال و اتاق خواب بیشتر نصب می‌شود. سرامیک کف مات همچنین در سرویس بهداشتی برای کمتر جلوه دادن کثیفی‌های اطراف توالت ایرانی نیز تاثیر بسزایی دارد.

چه رنگی برای انواع سرامیک کف مناسب است؟

انواع کف پوش سرامیکی منزل با طیف رنگ قهوه‌ای جزو مواردی هستند که به‌راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. سرامیک کف رنگ کرم هم بعد از قهوه‌ای پرطرفدارترین رنگ است که در پذیرایی خانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، سرامیک کف سفید رنگ مناسب هستند. در تقابل با این رنگ انواع سرامیک با رنگ خاک رس حس نوستالژیکی به خانه منتقل می‌کند که معمولاً برای خانه‌هایی با دکوراسیون سنتی ایرانی به کار می‌رود. سرامیک کف مشکی رنگ دکوراسیون منزل را چشمگیر‌‌تر می‌کند و برای آشپزخانه بسیار مناسب است به‌خصوص اگر به صورت ترکیبی با رنگ‌های دیگر استفاده شود.

کاربردهای کاشی کف سرامیکی

  • مکان هایی با ترافیک رفت و آمد بالا
    استفاده از سرامیک برای مکان‌هایی مانند راهروها، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … که رفت و آمد بالایی در آنها انجام می‌شود بسیار توصیه می‌گردد.
  • اماکن تجاری
    بسیاری از اماکن تجاری استفاده از سرامیک را به دلیل سهولت در تمیزکاری و نگهداری ترجیح می‌دهند و معمولا به جای سنگ مرمر و کاشی گرانیتی از آنها استفاده می‌کنند.

از سرامیک کف در کدام مکان ها استفاده می شود؟

  • مکان هایی با تردد بالا: استفاده از سرامیک کف در محل کار آشپزخانه یا حتی راه رو ها و درب ورودی بسیار توصیه می گردد زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است و به این راحتی آسیب نمی بینند.
  • مرکز خرید ها ، مکان های تجاری و...
  • مرکز خرید ها به دلیل آنکه تردد بالایی دارند همواره در سایش و خوردگی هستند.

مواردی که باید هنگام انتخاب سرامیک بدانید

نوع دیگری از درجه بندی سرامیک وجود دارد، که این تقسیم بندی بسته به مواردی همچون میزان لکه پذیری ، مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر انبساط و انقباض و ... انجام میشود. بدین صورت که سرامیک های درجه ی یک بدلیل سختی و مقاومت بالایی که دارد میتواند بصورت کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار گیرد. اما سرامیک های درجه ی سه بدلیل ضربه پذیر بودن نباید به عنوان کفپوش استفاده گردد. همچنین میزان لکه پذیری سرامیک های درجه سه بسیار زیاد است و ترجیح داده میشود تا از این مدل کاشی و سرامیک در محیط هایی همچون سرویس بهداشتی و حمام و استخر استفاده نگردد.

سخن نهایی…

قبل از اینکه به سراغ خرید سرامیک بروید، ابتدا میزان بودجه خودتان را برآورد کنید و سپس راهی بازار شوید. همچنین به این نکته توجه کنید که مهارت نصاب تاثیر خیلی زیادی در اجرای دقیق و ترازبندی شده‌ی سرامیک شما دارد، به ویژه اگر از سرامیک برای نمای دیوار استفاده می‌کنید. بنابراین قبل از خرید و اجرای سرامیک، حتما این مقاله را مطالعه کنید تا خدایی نکرده در حین کار دچار ضرر و پشیمانی نشوید!

منبع : بهیار سرام عرضه کننده انواع سرامیک و کاشی

قیمت سرامیک سایز 120در40

۴ بازديد

قیمت سرامیک سایز 120در40

قیمت سرامیک سایز 120در40 :در واقعیت سرامیک پرسلانی به هر دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید و به بازار عرضه میشوند . سرامیک پرسلانی در صورتی که بیسکوییت مورد نظر در دمای بسیار بالایی پخته میشود دیگر نیازی به لعاب کاری نیست و با تخلخل صفر سرامیک تولید شده به صورت سرامیک پرسلان بدون لعاب به بازار عرضه میشود. به طور کلی پرسلان ها در دمای ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد پخته و تولید می شوند . به منظور ایجاد سطح سرامیک درخشنده، صاف، زیبا، ضدآب، ضد مواد شیمیایی روی بیسکوییت را پس از خنک کردن با یک لایه نازک لعاب می پوشانند و سپس در کوره پخته می‌شود.

قیمت سرامیک سایز 120در40

برای شروع تولید سرامیک پرسلانی، به یک سری مواد اولیه که شامل خاک رس، سیلیس و فلدسپار نیاز است . که باید در ابتدا خرد شوند . بعد از این مرحله مخلوطی که به دست می آید به یکی از چهار فرآیند شکل دهی فرستاده میشود : شکل دهی به صورت پلاستیک نرم ، پلاستیک سخت ، پرس و ریخته گری دوغابی. کاربرد: معمولا در کف کاربرد بیشتری دارد.

سرامیک پرسلانی در چه مکان هایی قابل استفاده هستند؟

این سرامیک ها گستره کاربرد فراوانی دارند :

  • ساختمان های مسکونی شامل ویلاها ، مجتمع های مسکونی و..
  • حمام و سرویس های بهداشتی
  • پله و پیشخوان
  • در نما های بیرونی و داخلی ساختمان ها
  • پیاده رو ها و محوطه ها در خیابان ها و مکان های عمومی
  • ادارات شرکت ها و مجتمع های تجاری و پر رفت و آمد
  • کارخانه ها در تمامی قسمت ها شامل سالن های تولید، انبارها و …

قیمت سرامیک سایز 120در60

سرامیک پرسلان نوعی متریال و کاشی جدید است که بیشتر برای صفحه کابینت کاربرد دارد اما به دلیل زیبایی و تنوع از آن استفاده‌های بیشتری می‌شود و بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این نوع سرامیک زیبا و بادوام هر روزه افراد قیمت سرامیک سایز 120در40 را جذب و وادار به استفاده می‌کند به همین دلیل قصد داریم شما را با این متریال فوق العاده آشنا کنیم. کاشی سرامیک پرسلان چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان همراه ما باشید.

سرامیک پرسلان چیست؟

سرامیک پرسلان نسل جدید از کاشی های سرامیکی است که به دلیل ویژگی های دوام و مقاومت بسیار بالا و همچنین جنبه های زیبایی شناختی خاصی که دارد، معروف شده است. این محصول یکی از محصولات پیشرفته و بهبود یافته از سرامیک های معمولی می باشد. در واقع قیمت سرامیک سایز 120در40 پرسلان می‌ تواند هم شامل سرامیک های لعاب دار و هم شامل سرامیک های بدون لعاب شود. این محصول از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس تحت فشار و حرارت بسیار بالا تولید می شود. بعد از پخت نیز این نوع سرامیک رنگ سفید و متراکم خود را حفظ می ‌کند. به دلیل همین امتیازات بسیار تخصصی و ویژه در کف و نمای ساختمان های مسکونی و اداری مورد قیمت سرامیک سایز 120در40 قرار می گیرد.

قیمت سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان علاوه بر زیبایی و مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه از خود نشان می دهد در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. به دلیل مقاومت بسیار زیاد سرامیک پرسلان در برابر مواد شیمیایی از آن در حجم های گسترده برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. علاوه بر آن به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد سرامیک پرسلان آن را مناسب ترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد نیز می ‌دانند. زیرا این محصول هم در برابر سایش و شکستگی و هم در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است. قیمت سرامیک سایز 120در40 بر مزایای ذکر شده مزیت زیبایی را نیز می توان برای این نوع سرامیک برشمرد. سرامیک پرسلان طرح های جذابی دارد و در کوتاه مدت توانسته است طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کند.

قیمت سرامیک بزرک

نکته ای که در مورد سرامیک پرسلان باید به آن اشاره کرد این است که بر خلاف کاشی ها و سرامیک های معمولی بسیار پرتراکم و یکنواخت است و تخلخل آن نیز بیشتر می ‌باشد. به همین دلیل نیز در برابر رطوبت بسیار مناسب و مقاوم بوده و برای فضاهای مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.این جذب آنقدر کم است که تقریبا نزدیک به صفر است. پرسلان برخلاف سایر ساخته‌های سرامیکی یک دست‌آورد جدید است که از حرارت دادن بالای نوع خاصی از گل سفال به دست می‌آید. این حرارت بالا باعث افزایش مقاومت سفال می‌گردد و با از میان رفتن آب قیمت سرامیک سایز 120در40 ترکیبات سفال در برابر آب نفوذناپذیر می‌گردد. امروزه کالاهای بسیاری وجود دارند که از ماده پرسلان در ساخت آنها استفاده می‌شود. این دست آرود نوین آنقدر انعطاف پذیر است که می‌تواند برای ساخت هر کالایی به کار گرفته شود.

پوشش دهنده سطوح

از زمان روی کار آمدن سفال به عنوان یکی از دست ساخته های بشر ما شاهد ظهور انواع کاشی و سرامیک و سفال های هستیم که روز به روز بر قابلیت های آن افزوده می شود. یکی از جدیدترین نوع کاشی و سرامیک پرسلان ها هستند که با کمک سفال پرسلان که با قیمت سرامیک سایز 120در40 از خاک چینی تولید می شود به عرصه ظهور رسیده است. پرسلان (porcelain) نوع جدیدی از پوشش دهنده‌ها با مقاومت بالاست که از خانواده سرامیک می‌باشد. بر طبق تعریف انجمن علمی مهندسی مواد آمریکا پرسلان را می‌توان نوعی فرآورده سرامیکی شیشه ای سفید لعابدار یا بدون لعاب دانست که برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. پرسلان‌ها سرامیک‌هایی هستند که کمترین میزان جذب آب را در میان سایر سرامیک‌ها دارند.

سخن آخر

بسیاری پرسلان  را به دلیل جلای شیشه ای و تخلل کم و پخت در دمای بالا همان سفال چینی می‌دانند که امروزه کاربرد فراوانی دارد. اما در اصل این دو ماده با وجود شباهت‌های فراوان، یکسان نیستند. چینی‌ها نسبت به پرسلان از سطح نرم تری برخودارند و به راحتی می‌توان آنها را برش داد در قیمت سرامیک سایز 120در40 که پرسلان فاقد این خاصیت می‌باشد. ایجاد این تفاوت فقط از طریق دمای پخت میسر است. پرسلان‌ها در دمای بالای 1450 سانتی گراد پخت می‌شوند در حالی که دمای پخت چینی در حدود 1200درجه سانتی گراد می‌باشد. این اختلاف دما باعث گردیده است که مقاومت پرسلان نسبت به چینی بیشتر باشد و در نتیجه از آن بیشتر برای مصارف کاربردی استفاده شود در حالی که چینی‌ها بیشتر جنبه تزیینی و هنری دارند. در کنار تمامی این تفاوت‌ها می‌توان به شفافیت بالای پرسلان در کنار مات بودن چینی نیز اشاره نمود.

منبع : بهیار سرام

قیمت آلاچیق و پرگولا

۴ بازديد

آلاچیق

یک فضای نیمه باز وسرپوشیده است که به عنوان سایبان مورد استفاده قرار می گیرد.

از آلاچیق ها در فضاهای سبز، محوطه سازی ویلا ها، روف گاردن،پاک ها و باغچه ها به کار می رود .درحالی که در این فضا ها قرار می گیرند باید به فضای محیط اشراف داشته باشند تا از دیگر المان های فضای اطراف استفاده کنند و لذت ببرند.

آلاچیق ها محل مناسبی برای استراحت و دورهمی های دوستانه است.

آلاچیق

آلاچیق

انواع آلاچیق ها

آلاچیق ها در شکل ها و ابعاد هندسی، سنتی، مدرن ساخته می شوند واکثرامستطیل، مربع، هشت ضلعی، شش ضلعی و… قابل ساخت است.

انواع مدل آلاچیق

چوبی

سنتی

فلزی

سنگی

سیمانی

پیش ساخته

ترکیبی

پارچه ای

حصیری

پرگولا

شیشه ای

کلاسیک

 

قیمت آلاچیق

قیمت وهزینه به اندازه، مدل و جنس آن بستگی دارد برای مثال: چوب سرور سبک و ارزان است و جزو پر فروش ترین های بازار یا آلاچیق مربعی شکل رایج و پر کاربرد، کم حجم و ارزان است و یا  پرگولا با چوب ترموود فنلاند از قیمت بالایی برخوردار است.

 

 

چرا ممکن است که دو آلاچیق هم شکل قیمت های متفاوتی داشته باشند؟

همان طور که قبلا گفته شد نوع متریالی که در آلاچیق ها استفاده شده است تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد برای باید توجه داشته باشیم که محل نصب آن عامل تعیین کننده در قیمت آن است و شما را  وادار می نمایید تا از متریال خاص استفاده نمایید.

 

هزینه حمل و نقل و نصب آلاچیق

هزینه نصب بستگی به نزدیکی ویا دوری محل نصب و همینطور در اختیار گذاشتن  محلی برای استراحت و خواب نفرات نصب دارد. قیمت ها بر مبنای متر مربع می باشد.

 

چطور می توانیم آلاچیق به صرفه بخریم؟

شما می توانید از طراحان و مشاوران متخصص در این حوزه کمک بگیرید  با کمک گرفتن از آنها  می توانید محیط موجود خانه، ویلا و یا… شما برای ساخت و طراحی بهینه سازی کرد و بهترین و کم هزینه ترین نوع خرید آلاچیق را برایتان به ارمغان بیاورد در حال حاظر  آلاچیق های پرگولا جزو مدرن ترین و زیبا ترین آلاچیق ها قرار دارند و آلاچیق های چوبی و پیش ساخته و شیشه ای ارزان ترین نوع آلاچیق است.

 

نکات مهم و ضروری هنگام خرید و انتخام آلاچیق

شما باید با توجه  به فضای و محیطی که دارید آلاچیق انتخاب کنید.یکی از مهم ترین مزیت آلاچیق ارائه چشم اندازها و فضاهای سبز است، اگر برای ویلا و یا باغ  آلاچیق های مسقف و محفوظ مورد نظرتان  است واگر نمی خواهید فضای دیدتان را با دیوار سیمانی محدود کنید می توانید ازشیشه های سکوریت را برای دور گیری آلاچیق استفاده کنید.

آلاچیق های فلزی جزو با دوام ترین نوع آلاچیق است. ولی باید به صورت دوره ای به آن رنگ زد تا زنگ نزند.

خرید آلاچیق های بزرگ برای جلسات رسمی و مهمانی های بزرگ انتخاب ویژه ای است که مراسم شما را جذاب و خاص می کند.

اگر محل زندگی سردی دارید شما می توانید  از آلاچیق هایی با سقف یک تکه، متریال چوبی ویا ساندویچ پنل برای سقف و دیوار های آلاچیق ها می تواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر محل زندگی شما گرم و خشک است می توانید از آلاچیق هایی با سقف سفالی استفاده کنید تا محیط داخلی آلاچیق را خنک نگه می دارد.

 

پرگولا

پرگولا یک ساختار چارچوب دار سفارشی در فضای باز است که معمولا از فلز یا چوب ساخته می شود.این مدل آلاچیق  دارای تیرک هایی بوده که بر روی آنها سقف قوس وصاف  دار قرار می گیرد که از یک منظره نگهدارنده شاخه های درخت تاک می باشد .شبکه سر پوشیده بالا می تواند باز شود یا به عنوان پوشش برای جلو گیری از نور آفتاب استفاده شود.

جهت اضافه  کردن فضای خصوصی و ایجاد سایه، می توانید آن را به بنا وصل کرده و فضایی جهت نشستن درنظر گرفت، اما می تواند بعنوان فضایی مستقل وجدا از بنا، بعنوان نقطه کانونی در چشم انداز نیز ساخته شود. پرگولا دارای فضای خصوصی بوده ومانع از مشرف شدن می شود که البته این امر را مدیون شاخه های تاک و طراحی پرگولا بوده که منظره زیبایی را خلق  می نماید.

طاق بست، داربست درخت مو، آلاچیق، گاراژ بدون سقف و شبکه مشبک ، این ساختار ها معمولا دارای ساختاری مشابه با پرگولا بوده یا دارای عناصر مشابه می باشند. به همین خاطر تفاوت ها وشباهت های آنها را بررسی می کنیم.

پرگولا

پرگولا

انواع پرگولا

سقف باز

این مدل پرگولا به خاطر داشتن سقفی باز دارای ظاهری مدرن است که به افزایش ارتباط با محیط اطراف کمک می کند. حریم خصوصی را کاهش می دهد و جریان هوای بیشتری درون سازه وجود دارد.

 

شیروانی

این مدل پرگولا دارای سقفی زاویه دار و شیب دار برای هدایت آب برف باران می باشد و نمایی سنتی و کلاسیک دارد

 

خورشیدی

این نوع پرگولا دارای سایبان های دارای سقف خورشیدی قابلیت جذب نور خورشید را دارند. می توان از ترکیب سبک مدرن  و کلاسیک در ساخت سقف خورشیدی استفاده کرد

 

بادبانی

پرگولای بادبانی سقفی شبیه به بادبان قایق دارد که قابلیت جمع کردن دارد و ظاهری مدرن و بسیار زیبا برای سازه ایجاد می کند.هنگام ساخت این نوع پرگولا باید توجه داشته باشیم که پارچه مورد استفاده مقاومت لازم در برابر باران و نور خورشید را داشته باشد.

 

هنگام ساخت پرگولا از چه اکسسوری هایی می توان استفاده کرد

برای زیبایی داخل و خارج پرگولا می توانیم از اکسسوری های مناسب استفاده کنیم.اگر این مدل سازه را در ورودی ویلا ها و یا خانه های خود  قرار داده اید بهترین انتخاب برای تزیین آن فلاور باکس است و یا می توانید از سقف هایی پارچه توری استفاده کنید و ظاهری بسیار مدرن در پرگولا ایجاد کنید. لازم به ذکر است که بگوییم برای پرگولا هایی با سازه های فلز  می توان از شیشه های دوجداره استفاده کرد و نمایی به وجود آورد.

 

نکاتی برای استفاده از پرگولا

زمان ساخت سازه پرگولا باید مشخص کنیم که فضای آن را برای چه تعداد نیاز داریم، اگر محدودیت فضا برای ساخت پرگولا ندارید پس بهتر است یک پرگولای بزرگ بسازید که برای دورهمی وجشن های بزرگ نیز فضای کافی داشته باشد.

جنس آلاچیق یا سایبان را باید متناسب با آب و هوایی منطقه مورد نظر باشد.

برای مثال

بهتر است در مکان  هایی پر بارش از چوب استفاده نکنیم چون در چنین مکان هایی بهتر است از یک سقف مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل پرگولا استفاده کنید.

 

قیمت پرگولا

قیمت پرگولا و سازه های چوبی با رنگ مقاوم در برابر بارندگی، رطوبت وچوب مقاوم متفاوت می باشد. البته باید گفت ابعاد تیرها ، سکوی داخلی سایبان، نرده های چوبی یا آلاچیق این قیمت تغییر می کند. یعنی محیط سازه، آب وهوا، اندازه، چوب، فلز، اکسسوری که  در پرگولا استفاده می شود نقش زیادی در قیمت پرگولا دارد.

قیمت روف گاردن

۴ بازديد

قیمت روف گاردن

قیمت روف گاردن، نوعی بالکن است که اغلب در خانه‌های ویلایی، خانه‌های مستقل یا کلبه‌های تابستانی که در زمستان استفاده می‌شوند ترجیح داده می‌شود. روف گاردن که به آن پاسیو نیز می گویند، منطقه راحتی متفاوت و لوکسی کاملا متفاوت را به خانه شما اضافه می کنند.

  • روف گاردن که بیشتر به عنوان یک بالکن بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، با سیستم های بالکن شیشه ای پوشانده شده است که آن را مفید و کاربردی کرده و در هر چهار فصل به عملکرد خود ادامه می دهد. مدل های باغ زمستانی در طرح های متنوعی عرضه می شوند و قیمت روف گاردن با توجه به این طرح ها و مدل ها متفاوت است.
روف‌گاردن و تراس‌گاردن | دکوباغ طراح و مجری باغ بام و تراس سبز

قیمت روف گاردن

با مزایا و زیبایی هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد جایگاه مهمی در زندگی ما دارد. با وجود اینکه به دلیل هوای گرم در فصل بهار محیطی طبیعی داریم، به غیر از فصل تابستان، به دلیل شرایط سختی که هوای سخت زمستان، برف و باران به ارمغان می‌آورد، ممکن است به سختی بتوانیم آرامشی را که می‌خواهیم پیدا کنیم. روف گاردن در خارج از کشور مورد  توجه زیادی قرار گرفته اند .

مدل های روف گاردن

پس از توسعه فناوری، دیگر در ماه های زمستان بین چهار دیوار خانه خود گیر نخواهید کرد. با مدل‌های روف گاردن و انواع قیمت روف گاردن که می‌توانید در گوشه‌ای از اتاق، باغ یا بالکن خود داشته باشید که در خانه از آن استفاده نمی‌کنید، متوجه می‌شوید که حتی در شرایط سخت زمستانی، هنگام نوشیدن قهوه داغ، متوجه می‌شوید که هیچ رویداد لذت بخش تر از تماشای برخورد برف یا باران به سقف شیشه ای باغ زمستانی نیست.

  • باغ زمستانی که امروزه افزایش تقاضای بسیار شدیدی دارد، در حال تبدیل شدن به یک روند جدید است. بالکن های ساده گذشته اکنون به فضاهای آراسته تبدیل شده اند.

طراحی روف گاردن

روف گاردن  که از شیشه های عایق ساخته شده اند و ساختاری باز و بسته دارند، لذت نشستن در باغ را حتی برای صاحبان آپارتمان در آپارتمان نیز فراهم می کند. در مرحله طراحی، می توانید آن را به هر شکل هندسی که می خواهید طراحی کنید. کیفیت و قیمت روف گاردن  بسته به مهارت استادی که کاربرد دارد دوام را نشان می دهد و ساختار تمیزکاری بسیار آسانی دارد.

  • برای بررسی دقیق‌تر طرح‌های روف گاردن خود، می‌توانید به صفحه طراحی مدل‌های روف گاردن ما مراجعه کنید و ما را در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی ما دنبال کنید، همچنین می‌توانید با سیستم‌های بسته‌شدن سقف و سیستم‌های تهویه با کیفیت قدم به فرهنگ روف گاردن بگذارید.

روف گاردن | هزینه ، طراحی و اجرای روف گاردن | سازه چادری ساینا

اندازه های روف گاردن

 
سیستم های روف گاردن به طور طبیعی در اندازه ها، متر مربع ها و طرح های مختلف با توجه به منطقه ای که  در آن ساخته می شود تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود. اول از همه، تولید روف گاردن با توجه به بالکن محل احداث روف گاردن متفاوت است. در تولید روف گاردن ، ابتدا ابعاد طرح بالکن باغ زمستانه گرفته شده و با توجه به این ابعاد شروع به تولید شیشه می شود.
  • شما می توانید انتخاب کنید که پنجره های روف گاردن چگونه باشد و یا می توانیدشرکتی  که از آن خدمات دریافت می کنید مشورت کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک منطقه بزرگ دارید و می خواهید کل منطقه را ببندید، اشکالی ندارد که پنجره هایی داشته باشید که به روش های سنتی باز و بسته می شوند.
  • چاز سوی دیگر،  اگر مساحتی که می‌سازید به اندازه کافی بزرگ نیست، می‌توانید از سیستم‌های بالکن شیشه‌ای تاشو یا بالکن شیشه‌ای کشویی استفاده کنید. به عبارت دیگر، مشورت با یک متخصص قبل از چیدن بالکن شیشه ای در روف گاردن مفید خواهد بود. و همه این موارد در قیمت روف گاردن تاثیر دارد.

فصول استفاده از روف گاردن

  • در فصل زمستان، روف گاردن ایده آل ترین سازه ها برای لذت بردن از باغ در روزهای سرد هستند. تمام طراحی های روف گاردن ما را می توان با طرح های مدرن و سفارشی ساخت. در فصل زمستان، با توجه به قیمت روف گاردن ایده آل ترین سازه ها برای لذت بردن از باغ در روزهای سرد هستند.
  • اگر بالکن بزرگی دارید یا می خواهید در گوشه ای از باغ خود فضای بسته ایجاد کنید، می توانید از باغ زمستانی بهره مند شوید. باغ زمستانی که تصویر زیبایی شناختی مثبتی به دکوراسیون خانه و باغ می بخشد، به انتخاب کسانی تبدیل شده است که نمی خواهند از لذت باغبانی به خصوص در فصل زمستان محروم شوند.
  • مکات مناسب روف گاردن

    مکات مناسب روف گاردن

    در تابستان می توانید با محافظت در برابر آفتاب از باغ لذت ببرید. برخی از عناصر وجود دارد که باید در ساخت روف گاردن به آنها توجه کنید. به پنجره های نازک و با زاویه دید نمای جلو توجه ویژه ای داشته باشید. در مرحله دوم، شما باید در مورد عایق دقت کنید. با یک سیستم عایق باکیفیت می توانید سال ها اوقات خوشی را در روف گاردون خود داشته باشید.

روف گاردن شیشه ای

روف گاردن ویلا یک انتخاب ایده آل برای ساکنان خانه های مستقل از نوع ویلایی است. اول از همه، روف گاردن نوع ویلا یک اتاق اضافی برای ویلا فراهم می کند. این نوع روف گاردن که معمولاً کاملاً با شیشه پوشانده می‌شوند به شما این امکان را می‌دهند که با طبیعت سازگار شوید، مخصوصاً با قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک باغ اصلی.

  • به لطف روف گاردن ویلایی شما، زندگی طبیعی و باغ شما به اندازه ای نزدیک است که به محض دست دراز کردن می توانید آن را لمس کنید، در عین حال به اندازه کافی دور است که تحت تأثیر هیچ گونه شرایط جوی یا آب و هوایی قرار نگیرید.البته تنها مزیت شما عدم ارتباط نزدیک با طبیعت است.
  • اگر فضای کافی ایجاد کرده اید، می توانید یک میز ناهار خوری و صندلی های ناهار خوری را در این قسمت قرار دهید، صندلی های راحتی و جذاب قرار دهید و این باغ را به هر سبکی که می خواهید در خانه خود مبله کنید.روف گاردن از نوع ویلایی محیطی تقریبا یک به یک برای گفتگو با خانواده و عزیزان شما و برای صرف وعده های غذایی دلپذیر ایجاد می کند.

روف گاردن شیشه ای و پرورش گیاه

در این نوع روف گاردن نیز امکان پرورش گیاهان خانگی وجود دارد. با کاشت گل هایی که به نور مستقیم خورشید نیاز ندارند و می توانند در شرایط خانه رشد کنند در گلخانه تمام شیشه ای خود، می توانید یک “روف گاردن” واقعاً ویژه برای خود ایجاد کنید. این گیاهان که هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی ظاهری زیبایی ایجاد می کنند، در روف گاردن شیشه ای رشد می کنند و شما را خوشحال می کنند.

 

روف گاردن برای رستوران

یکی دیگر از مدل های باغ زمستانی که اغلب ترجیح داده می شود، باغ زمستانی لژ است. باغ های زمستانی نوع لژ توسط صاحبان مشاغل به سبک رستوران، کافه و بار بسیار بیشتر از صاحبان خانه های شخصی ترجیح داده می شود. بزرگترین تفاوت باغ های زمستانی نوع لژ با باغ های زمستانی ویلایی این است که سقف آنها کاملا شیشه ای است. این اقامتگاه ها که دارای دیوارها و سقف های شیشه ای هستند به ویژه در رستوران ها و کافه هایی با چشم اندازهای دلپذیر کاربرد دارند.

  • وقتی مشتریان به این اقامتگاه ها می روند، هم از منظره مکان به اندازه کافی لذت می برند و هم از نور خورشید نهایت بهره را می برند. انواع باغ زمستانی لژ طرح هایی هستند که به دلیل جذب مشتریان زیاد نزد صاحبان شهرت دارند. البته این اقامتگاه ها می تواند انتخاب صاحبان ویلا یا کلبه انفرادی نیز باشد.

 

سیستم های روف گاردن

معمولاً با شیشه  ساخته می شوند تا بتوانند در برابر شرایط آب و هوایی سرد مقاوم بوده و از سرما عبور نکنند.                 سیستم‌های روف گاردن پی وی سی به لطف عایق حرارتی و صوتی PVC با ویژگی‌های برتر گرد هم می‌آیند. و با تطابق با ظاهر زیبایی‌شناسی آلومینیوم، فضایی عالی را ایجاد می‌کنند. به لطف قفس ساخته شده از مواد فولادی برای ایجاد عایق حرارتی بالا، یک سیستم بالکن کامل با ساخت روکش کامل فراهم می شود.

  • باغ های زمستانی با روکش پی وی سی گرمای تابستان را از بالکن شما دور نگه می دارند. و از ورود سرمای زمستان به داخل جلوگیری می کنند. انتخاب یک باغ زمستانی با روکش PVC برای چهار فصل لذت بردن از بالکن برای شما ایده آل خواهد بود. همراه با این، یک سیستم کامل باغ زمستانی با یک بالکن شیشه ای کشویی یا تاشو ظاهر می شود.

 

روف گاردن فشرده

به دلیل عمق سبک های روف گاردن فشرده نسبت به گسترده ، این سبک می تواند از دامنه وسیعی از پوشش گیاهی مانند :
گل ، چمن ، درختان ، درختچه ها و… ، و همچنین از آب ، نیمکت ها ، مسیرهای ماسه و… ، استفاده کند . سقف های
سبز عمیق تر ، برای ساختمان های جدید و یا ساختمان های
با سقف قوی مناسب هستند .

روف گاردن فشرده

روف گاردن فشرده

روف گاردن پی وی سی نیز از بیرون ظاهر زیبایی شناسی باشکوهی ارائه می دهد. با ست مبلمان باغ، میز ناهار خوری در فضای باز و لوازم جانبی به هر سبکی که می خواهید در روف گاردن  خود قرار دهید، می توان فضایی دنج، راحت و  جذاب در خانه خود ایجاد کرد. خواه ویلا، خانه مستقل، رستوران یا کافه باشد. با باغ زمستانی پیماپن، لذت کامل بالکن را تضمین می کنید.

و در آخر برای اینکه روف گاردن استفاده کنید. باید به مدل های مختلف دقت کنید. بهترین گزینه را با بودجه مناسب انتخاب کنید.

خرید چوب پلاست تهران

۴ بازديد

چوب پلاست

چوب پلاست : اگر دوست دارید در نما یا کفپوش محل
مورد نظر خود از چوب استفاده بکنید ، یکی از بهترین
گزینه ها برای اجرای این کار استفاده از چوب پلاست
است، که در زیر به همه ویژگی ها و کاربردهای آن
اشاره کرده ایم ، پس مطالب این مقاله را از دست
ندهید .

چوب پلاست

چوب پلاست

خرید چوب پلاست تهران

این چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد . از
این چوب می توان در ساخت انواع  چوب پلاست نماپوش ، کفپوش ،
ساخت آلاچیق و پرگولا و ساخت مبلمان باغی و … استفاده
نمود . در واقع این چوب با وجود آنکه محصولی نو و جدید
است ، به راحتی توانست جایگاه مناسبی برای خود
داشته باشد .

مشخصات چوب های پلاستیکی 

این محصول در برابر محصولات مشابه در موضوع نمای
ساختمان دارای ویژگی های منحصر بفردی است که طراحان
را نسبت به استفاده هر چه بیشتر از این محصول راغب میکند .
این محصول ترکیبی از پلاستیک بازیافتی و گرد چوب است و در
دمایی بالاتر از دمای ذوب پلیمرها با یکدیگر مخلوط میشوند . با
توجه به ویژگی پلاستیک بودن آن بسیاری از مشکلات نمای چوب
در این محصول مشاهده نمیشود .

انواع چوب پلاست

به طور کلی انواع چوب پلاست از نظر ظاهری به دو دسته ماسیو (توپر)
و توخالی تقسیم می‌شود . پروفیل‌های این کفپوش با توجه به
نوع کاربرد و درصد مواد تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم
می‌شوند .

کاربرد چوب پلاست

چوب پلاست محصولی مقرون به صرفه بوده که در رنگ و انواع
مختلف به بازار عرضه می‌شود . این محصول کاربردچوب پلاست فراوانی
دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است :

WOOD POWER - Application of Wood powder mesh 80

کاربرد چوب پلاست

 

  • برای استفاده در دور استخر و کفپوش برای فضاهای باز
    مانند تراس ، پشت بام ، رستوران و …
  • نمای ساختمان ، پارتیشن و لوور
  • برای پله ، دیوارپوش ، نرده ، پرچین و حفاظ می تواند
    استفاده شود .
  • آلاچیق ، پرگولا ، سازه‌های مختلف مانند نیمکت ، مبلمان ،
    گلدان ، رواق ، میز آتشدان و …
  • چارچوب ، سقف و دیوار کاذب .

تفاوت ترمووود و چوب پلاست

  • چوب پلاست و ترمووود مصارف مشابهی دارند اما ماهیت
    کاملا متفاوتی دارند .
  • در فرآیند تولید ترمووود از چوب خام استفاده می‌شود اما
    برای ساخت چوب پلاستیک از آرد چوب و پلاستیک استفاده
    می‌شود ؛ به عبارتی دیگر نوعی چند سازه پلیمری است .
  • دوام ترمووود در برابر فشار و بار کمتر از چوب پلاستیک است .
  • تنوع طرح و رنگ چوب این کفپوش بیشتر از ترمووود است .
  • ترمووود در برابر تغییرات جوی و اشعه UV بسیار مقاوم‌تر است .

چوب پلاست کف

یکی از مهم‌ترین مصارف چوب پلاستیک کف ، کفپوش برای
فضاهای باز مانند تراس ، پشت بام ، رستوران و … است .
چوب خام در برابر تغییرات جوی و عوامل بیولوژیکی مقاومت
چندانی ندارد و دچار پوسیدگی ، قارچ ، ترک خوردگی می‌‎شود
اما کفپوش چوب پلاستیک در برابر آب ، آفتاب ، قارچ و کپک و
ترک خوردگی مقاوم‌تر است .

  • به دلیل لغزنده نبودن این چوب ، از آن برای کفپوش
    دور استخر استفاده می‌شود . یکی از بهترین نمونه‌های
    کاربرد این کامپوزیت پل طبیعت تهران است .

چوب پلاست برای آلاچیق

Lakewood Pergola VA84044 | Composite Vinyl Pergola Kits

چوب پلاست برای آلاچیق

برای ساخت آلاچیق یا پرگولا می‌توان از مواد مختلفی مانند
چوب ، فلز ، ترمووود و چوب پلاست استفاده کرد . اخیرا استفاده
از این چوب برای ساخت آلاچیق به دلیل نگهداری آسان ،
چوب پلاست مقاوم بالا در برابر آب و زیبایی بسیار رواج یافته است .

چوب پلاست خارجی

یکی دیگر از موارد کاربرد چوب پلاستیک خارجی استفاده به عنوان
نمای ساختمان و دیوارپوش در فضاهای مختلف مانند
رستوران ، کافی شاپ ، مراکز تجاری ، اداری و … است.

قیمت چوب پلاست

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های چوب پلاست در مقایسه با
چوب طبیعی چوب پلاست قیمت مقرون به صرفه و کمتر آن است .
قیمت اقتصادی در کنار ویژگی‌های دیگر مانند دوستدار محیط
زیست بودن ، نصب سریع ، مقاومت بالا و … همگی باعث
محبوبیت این محصول شده است .

اجرا و نصب کفپوش

اجرای زیر سازی یا شاسی کشی به منظور نصب پلاست
جهت نصب پروفیل ها . می توان از پروفیل های چوبی ،
پروفیل های فلزی و حتی پروفیل های از جنس چوب پلاست
برای ایجاد زیرسازی استفاده کرد . رنگ زدن پروفیل های فلزی
به منظور جلوگیری از زنگ زدن زیرسازی از نکاتی مهمی است
که حتما باید مورد توجه قرار گیرد .

wpc و پایداری آن

WPC ها اغلب به عنوان ماده پایدار در نظر گرفته می شوند
زیرا می توان آنها را با استفاده از پلاستیک های بازیافتی و
مواد زاید صنعت چوب تهیه کرد . اگرچه این مواد عمر مواد مصرف
شده و دور ریخته شده را ادامه می دهند ، اما نیمه عمر قابل توجه
خود را دارند .

چند ویژگی چوب پلاست

خم پذیری : یک عضو WPC می تواند خم و ثابت شود
تا منحنی های قوسی قوی ایجاد کند  .
بدون نیاز به رنگ آمیزی : یکی دیگر از نقاط عمده فروش
این مواد عدم نیاز آنها به رنگ است . آنها در رنگ های
متنوعی تولید می شوند ، اما به طور گسترده ای در رنگ های
خاکستری و زرد وجود دارند .
مقاومت و سختی : WPC ها از مقاومت و سختی کمتری
نسبت به چوب برخوردار هستند و آنها رفتار وابسته به زمان و
دما را تجربه می کنند .
ضد حشره و قارچ : ذرات چوب در معرض حمله قارچی هستند .
مقاومت در برابر شرایط جوی و نور خورشید : این چوب یکی
از محصولات ساختمانی است که برای فضای باز گزینه بسیار
مناسبی است . این کفپوش در برابر شرایط جوی مقاوم می باشد
و به سادگی شکل ، فرم ، رنگ و طرح خود را از دست نمی دهد .

مزایای چوب پلاست

  •  مزایای چوب پلاست طرح های متنوع و جذاب
  • آب گریزی
  • نحوه نگهداری و تمیز کردن آسان
  • مقاوم دربرابر پوسیدگی و ضربه
  • وزن سبک
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات و جانورانی مانند
    موریانه ،سوسک ،بید و…
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی ، کپک و قارچ
  • دوستدار محیط زیست
  • مقاوم در برابر لغزش
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف
  • بدون نیاز به رنگ آمیزی

معایب چوب پلاست

چوب پلاست هم مانند چوب جامد ، رطوبت را جذب کرده
و به مرور زمان دچار فرسایش می‌شود اما با سرعتی بسیار
کمتر از چوب طبیعی دچار فروپاشی می‌شود .  از معایب چوب پلاست این کفپوش
بافت ، جلوه و زیبایی چوب طبیعی را ندارد . از دیگر معایب
این کفپوش می‌توان به انبساط و انقباض ، چگالی بالا ،
تغییر شکل و رنگ آمیزی نسبتا سخت یا غیرممکن اشاره
کرد .

  • تغییر رنگ این کفپوش در گذر زمان و دپلیمره شدن
    آن تحت تاثیر اشعه UV از معایب عمده به حساب می‌آید .
    البته این مشکل را می‌توان با استفاده از مواد ضد UV تا
    حد زیادی کنترل کرد .

کف بتنی سیمانی

این یکی از انواع کفپوش های رایج است که برای همه نوع اتاق ها
مناسب است . این کف ، بادوام ، صاف ، ظاهری دلپذیر ،
دارای خواص سایش خوب و مقرون به صرفه است . تنها عیب این نوع
کف ها این است که نمی توان آن را تا حد زیاد ترمیم کرد .

سخن آخر :

در این مقاله ویژگی های کفپوش چوب پلاست را بیان
کردیم و انواع کاربردهای آن و مکان های استفاده از
این کفپوش را ذکر کردیم ، که با توجه به مکان مورد
نظرتان و براورد هزینه به اجرای آن اقدام بکنید .

اولین مطالب آزمایشی من

۴ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۵ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.