قیمت سرامیک سایز 120در60

۴ بازديد

قیمت سرامیک سایز 120در60

قیمت سرامیک سایز 120در60 : کارخانجات و گروه های تولیدی کاشی و سرامیک در کشور، اغلب محصولات خود را در سایز های مختلف و با کاربردهای متفاوتی تولید می کنند. فروشگاه اینترنتی بهیار سرام با فراهم آوردن تنوع بالایی از کاشی و سرامیک در طرح ها و اندازه های مختلف و از برندهای مطرح و خوشنام سعی دارد برای تمامی سلیقه ها، محصولاتی برای ارائه داشته باشد. یکی از سایزهای مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان و طراحان سایز 60x120 می باشد که فروشگاه اینترنتی بهیار سرام تنوع بالایی از محصولات را در این سایز در سبد کالایی خود قرار داده است.

 

برای مشاهده قیمت انواع سرامیک کلیک کنید

کاربرد کاشی در سایز 60x120

کاشی و سرامیک در سایز 60x120 در قسمت های مختلفی از بنای ساختمان کاربرد دارد که از جمله می توان به دیوار سالن، دیوار آشپزخانه، دیوار سرویس بهداشتی، دیوار حیاط، دیوار راه پله و همچنین کف حیاط و پارکینگ، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف سالن پذیرایی و غیره را نام برد. برای استفاده از طرح ها و سایزهای مختلف کاشی و سرامیک توجه به سبک معماری محل نصب کاشی و سرامیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که وجود هماهنگی در المان های موجود در طراحی فضا می تواند دکوراسیونی چشم نواز و زیبا ایجاد کند.

قیمت کاشی سایز 60x120

برای اطلاع از قیمت کاشی در سایز 60x120 می توانید به دسته بندی خاص هر سایز کاشی و سرامیک مراجعه کنید و پس از مطالعه و بررسی مشخصات محصول مورد نظر خود از جمله تولیدکننده، مدل، ابعاد، نوع جنس، نوع لعاب، نوع برش، نوع سطح کار، قیمت محصول و غیره، سفارش خود را ثبت نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب بهیارسرام ارتباط برقرار نمایید.

قیمت سرامیک

قیمت سرامیک در بازار متنوع است و در راس آن شرکت قوی دکوری ما نیز در این موضوع سر آمد شده است و همچنین به رقبا و دوستان خودمان اشاره میکنیم که به هیچ عنوان از سایت کپی بردای محتوا نداشته باشند و چنانچه که مایل باشند حتما به صورت درخواست به دفتر مرکزی این قیمت سرامیک پرسلان موضوع را انجام دهند در غیر اینصورت مصداق جرایم رایانه ای است.

خرید سرامیک

سرامیک کف پذیرایی دارای ابعاد مختلفی است اگر که فضای پروژه وسیع است حتما از سرامیکهای ابعاد بزرگتر انتخاب کنید، به جهت اینکه نمای یک تیکه زیبایی را برای شما به ارمغان می اورد، قبلا اینگونه بود که برای هر فضایی همان سرامیکهای 60 در 60 را میزنند، اما دیگر با توجه به اینکه 60 در 60 دارد و 40 در 80 دارد و 40 در 120 نیز و در انتها هم 60 در 180 هم موجود است که میتوانیم این ابعاد را تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد.

سرامیک های درجه ی یک چه مشخصه ای دارند؟

این نکته را باید یادآور شد که از روی ظاهر نمیتوان به درجه بندی کاشی و سرامیک آگاه شد و باید از محصولاتی که دارای استاندارد و کاتالوگ معتبر دارند استفاده نمایید. مشخصات کاشی و سرامیک در جه ی یک در کاتالوگ عبارتند از :

  • پرسلان بودن سرامیک
  • میزان جذب رطوبت است کمتر از 0.5 درصد است.
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر انبساط حرارتی – رطوبتی
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر شوینده های خانگی و نمک های استخری
  • دارای تاییدیه مقاومت در برابر یخ زدگی

عوامل مؤثر بر قیمت نصب کاشی و سرامیک

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، قیمت نصب کاشی و سرامیک ثابت نیست. محاسبه هزینه نصب کاشی و سرامیک مانند بسیاری از خدمات ساختمانی پیچیدگی‌های خاصی دارد و عوامل متعددی در آن دخیل است. متخصصان نصب کاشی و سرامیک معمولاً پیش از اعلام قیمت، برای برآورد میزان سختی کار و زمان مورد نیاز، مساحت و موقعیت فضا، وضعیت و میزان نیاز به آماده‌سازی سطوح و اندازه کاشی و سرامیک را بررسی کرده و براساس آن، درباره شیوه انجام کار و قیمت نهایی تصمیم می‌گیرند.

روش های مراقبتی از سرامیک کف:

  • مواد ریخته شده روی سطح سرامیک کف را باید به سرعت پاک کنیم.
  • به طور دوره ای و یا هفتگی باید زباله های سطح سرامیک را جارو کنیم.
  • از مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن سطح سرامیک استفاده کنیم
  • برای اینکه از سرامیک ها نفوذ آب به دیوار را نداشته باشیم باید از درز گیر های نانو و یا پودری استفاده کنیم .

انواع مختلف کاشی و سرامیک کف :

کاشی و سرامیک کف در انواع مختلفی به فروش میرند موارد زیر جزو شاخص ترین کاشی و سرامیک کف در بازار هستند.

  • سرامیک کف پذیرایی
  • سرامیک کف آشپز خانه
  • سرامیک کف سرویس بهداشتی
  • سرامیک کف حیاط

سرامیک کف و انواع آن

کاشی سرامیک کف ، یکی از کفپوش‌هایی است که با داشتن تنوع بالا و طرح و الگوهای زیبای خود، در طرح دکوراسیون منزل بسیار محبوب شده است. مزیت دیگری که نصب کاشی سرامیک را تبدیل به یک گزینه عالی کرده است، این است که شما می‌توانید از سرامیک کف در قسمت‌های مختلف خانه خود، مثلا سرامیک آشپزخانه ، سرامیک کف حمام و دستشویی ، سرامیک کف سالن پذیرایی و حتی فضاهای خارجی مانند سرامیک کف پارکینگ استفاده کنید.

سرامیک کف

همواره در معرض سایش، ضربه و فشار قرار دارد. بنابراین بایستی دارای استحکام مناسب، مقاومت بالا و جذب آب پایین باشند. همچنین ضخامت آن‌ها نیز از ضخامت انواع کاشی دیواری بیشتر است. تاثیر رنگ و سایز در این نوع سرامیک‌ها برای محیط شما بسیار موثر هستند و حتی مات و براق قیمت سرامیک نما یا حتی پولیش محصولات سرامیک بسته به نوع کاربری شما در محیط تاثیرگذار خواهد بود.

خرید سرامیک

برای خرید سرامیک در نظر داشته باشید که سرامیک کف براق، بازتاب و جلوه نور بسیار خوبی در دکوراسیون خانه دارد و باعث می‌شود که تا دکوراسیون شما لوکس‌تر به نظر برسد. اگر فضای خالی خانه شما زیاد است، نصب سرامیک کف، چشم انداز زیبایی به محیط شما خواهد بخشید. در عین حال، سرامیک کف مات بازتاب و جلوه نوری کمتری دارد و کثیفی و لکه را کمتر نشان خواهد داد. سرامیک مات در دکوراسیون سبک مینیمال و اتاق خواب بیشتر نصب می‌شود. سرامیک کف مات همچنین در سرویس بهداشتی برای کمتر جلوه دادن کثیفی‌های اطراف توالت ایرانی نیز تاثیر بسزایی دارد.

چه رنگی برای انواع سرامیک کف مناسب است؟

انواع کف پوش سرامیکی منزل با طیف رنگ قهوه‌ای جزو مواردی هستند که به‌راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. سرامیک کف رنگ کرم هم بعد از قهوه‌ای پرطرفدارترین رنگ است که در پذیرایی خانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، سرامیک کف سفید رنگ مناسب هستند. در تقابل با این رنگ انواع سرامیک با رنگ خاک رس حس نوستالژیکی به خانه منتقل می‌کند که معمولاً برای خانه‌هایی با دکوراسیون سنتی ایرانی به کار می‌رود. سرامیک کف مشکی رنگ دکوراسیون منزل را چشمگیر‌‌تر می‌کند و برای آشپزخانه بسیار مناسب است به‌خصوص اگر به صورت ترکیبی با رنگ‌های دیگر استفاده شود.

کاربردهای کاشی کف سرامیکی

  • مکان هایی با ترافیک رفت و آمد بالا
    استفاده از سرامیک برای مکان‌هایی مانند راهروها، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … که رفت و آمد بالایی در آنها انجام می‌شود بسیار توصیه می‌گردد.
  • اماکن تجاری
    بسیاری از اماکن تجاری استفاده از سرامیک را به دلیل سهولت در تمیزکاری و نگهداری ترجیح می‌دهند و معمولا به جای سنگ مرمر و کاشی گرانیتی از آنها استفاده می‌کنند.

از سرامیک کف در کدام مکان ها استفاده می شود؟

  • مکان هایی با تردد بالا: استفاده از سرامیک کف در محل کار آشپزخانه یا حتی راه رو ها و درب ورودی بسیار توصیه می گردد زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است و به این راحتی آسیب نمی بینند.
  • مرکز خرید ها ، مکان های تجاری و...
  • مرکز خرید ها به دلیل آنکه تردد بالایی دارند همواره در سایش و خوردگی هستند.

مواردی که باید هنگام انتخاب سرامیک بدانید

نوع دیگری از درجه بندی سرامیک وجود دارد، که این تقسیم بندی بسته به مواردی همچون میزان لکه پذیری ، مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر انبساط و انقباض و ... انجام میشود. بدین صورت که سرامیک های درجه ی یک بدلیل سختی و مقاومت بالایی که دارد میتواند بصورت کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار گیرد. اما سرامیک های درجه ی سه بدلیل ضربه پذیر بودن نباید به عنوان کفپوش استفاده گردد. همچنین میزان لکه پذیری سرامیک های درجه سه بسیار زیاد است و ترجیح داده میشود تا از این مدل کاشی و سرامیک در محیط هایی همچون سرویس بهداشتی و حمام و استخر استفاده نگردد.

سخن نهایی…

قبل از اینکه به سراغ خرید سرامیک بروید، ابتدا میزان بودجه خودتان را برآورد کنید و سپس راهی بازار شوید. همچنین به این نکته توجه کنید که مهارت نصاب تاثیر خیلی زیادی در اجرای دقیق و ترازبندی شده‌ی سرامیک شما دارد، به ویژه اگر از سرامیک برای نمای دیوار استفاده می‌کنید. بنابراین قبل از خرید و اجرای سرامیک، حتما این مقاله را مطالعه کنید تا خدایی نکرده در حین کار دچار ضرر و پشیمانی نشوید!

منبع : بهیار سرام عرضه کننده انواع سرامیک و کاشی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.